Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

16-04-2025

Del 22 al 25 d’abril, II Setmana Cultural

Potser t'agradaria compartir...

Del 22 al 25 d’abril, II Setmana Cultural

La regidoria de Cultura organitza la II Setmana Cultural coincidint amb la Diada de Sant Jordi.

Dimarts, 22 d’abril, de 4 a 7 de la tarda, es farà un Taller de punts de llibre per a tothom a la Biblioteca Municipal Alfons Maseras (ubicada a la planta baixa de la Casa de Cultura, en el carrer de la Germanor, 8).

El dia de Sant Jordi, 23 d’abril, la II Setmana Cultural es trasllada a la Torregassa, on el duet “Poemes Musicats” faran la seva actuació, acompanyat de cava, carquinyolis i roses. L’acte és coorganitzat amb la Societat Cultural i Recreativa de la Torregassa i es farà a les 7 de la tarda.

Dijous, 24 d’abril, l’Associació de dones la Llinyola organitza la lectura de poemes i intercanvi de llibres que es farà al Centre Cívic (carrer de la Carretera, 2-4) a les 7 de la tarda.

Divendres, 25 d’abril, es farà la presentació del llibre “Del Penedès als camps d’extermini nazis”, amb les autores Àngels Parés i María Peña. L’acte, coorganitzat amb l’Institut d’Estudis Penedesencs, es farà a la sala d’actes de la Casa de Cultura a les 7 de la tarda.


II Setmana Cultural horaris.jpg
Potser t'agradaria compartir...